Okres świąt jest idealnym momentem do przypomnienia o sobie klientom czy kontrahentom. Jest to także doskonała okazja do budowania pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi. Świetnie sprawdzają się w tym przypadku drobne upominki świąteczne, o dyskretnym znaczeniu reklamowym.

Wybór jest duży, bo gadżetów reklamowych na rynku nie brakuje. Jednak to właśnie długopisy z logo należą do grona tych najbardziej funkcjonalnych. Każdy korzysta z długopisów, które niestety mają olbrzymią tendencję do znikania. Dlatego można mieć pewność, że dodatkowy długopis prędzej czy później, na pewno się przyda.

Świąteczny prezent dla partnerów biznesowych

Obdarowując partnerów biznesowych świątecznymi prezentami handlowymi, warto zadbać, aby były one nieco z wyższej półki. W przypadku długopisów z logo nie jest to trudne. Oferta akcesoriów piśmienniczych obejmuje bowiem również niezwykle eleganckie długopisy reklamowe, wykonane z wysokie jakości materiałów, które zachwycają swoim wzornictwem. Taki prezent z pewnością się spodoba. Dodatkowo warto zapakować podarunek, w specjalne etui na długopisy.

długopisy z logo

Eleganckie długopisy z logo spersonalizowane w każdym calu!

Jeśli planujemy obdarzyć długopisem z logo jakichś ważnych kontrahentów, postarajmy się o to, aby nadrukowane logo czy grawer, było jak najbardziej spersonalizowane. Taki upominek z pewnością wywoła w obdarowanym wiele pozytywnych wrażeń, które będą korzystne dla dalszej współpracy. Warto wziąć również pod uwagę jego preferencje i jeśli wiemy, jakimi długopisami lubi pisać na co dzień. A nie jest trudno to zauważyć np. podczas podpisywania faktur czy dokumentów transakcyjnych. Wtedy możemy sprezentować mu np. cienki długopis, którego używa.

Dlaczego cienki długopis?

Wiele osób bardzo lubi długopisy cienkopiszące. Mają one cieńszy wkład, dzięki czemu nie rozmazują się, tak jak długopisy z grubszymi wkładami, a pismo jest o wiele bardziej czytelne. Takie długopisy świetnie nadają się dla osób z drobnym charakterem pisma. Warto jednak sprawdzić, jakich długopisów używa nasz kontrahent. Chociaż z drugiej strony możemy zrobić mu prezent, który przekona go do korzystania z innych rozwiązań piśmienniczych, o których istnieniu mógł nawet nie wiedzieć.